Najczęściej zadawane pytania

Najczęściej zadawane pytania

1. Czy kupując rower na www.RowerPoMojemu.pl mam takie same prawa do gwarancji, zwrotu i wymiany, jak kupując bezpośrednio u Producenta?

Tak, kupując na naszej stronie – kupujesz u Producenta. Wysyłka następuje bezpośrednio z firmy, której rower wybrałeś. Wszelkie dokumenty: paragon, karta gwarancyjna są wysyłane bezpośrednio od Producenta.

2. Ile kosztuje wysyłka?

Wysyłka jest darmowa.

3. Ile będę czekał na przesyłkę?

Z reguły rowery, które są na stanie wysyłane są w przeciągu 24 godzin od momentu zamówienia. Chyba, że przy wybranym przez Ciebie modelu jest dopisek o konkretnym czasie oczekiwania.

4. Czy mogę zwrócić lub wymienić zamówiony towar, jeśli nie jestem zadowolony/a z zakupu?

Tak, każdy z producentów, z którymi współpracujemy oferuje taką możliwość. Zwykle termin odstąpienia od umowy wynosi 14 dni. Więcej dowiesz się tutaj. (odnośnik na stronę zwroty…)

5. Czy mogę osobiście odebrać zamówiony rower?

Odbiór osobisty nie jest możliwy.

6. Czy rower będzie złożony czy trzeba go będzie złożyć, a jeśli tak to, jakich narzędzi będę potrzebować?

Zamówiony rower będzie w większości złożony, w zależności od modelu będzie wymagał tylko przykręcenia kierownicy lub przedniego koła oraz pedałów. Prosimy pamiętać, że do rowerów nie są dołączone żadne narzędzia, jednak montaż nie będzie na tyle skomplikowany, aby wymagał specjalistycznych narzędzi. Każdy producent załącza instrukcję, co należy wykonać po otrzymaniu roweru.

LOCA bikes: Rower jest złożony w 95%. Trzeba przykręcić przednie koło, zamontować mostek z kierownicą na widelec oraz dokręcić i wkręcić pedały. Klucze imbusowe oraz płaska 15-tka do pedałów wystarczą.

Baltica Bicycles: Rowery dostarczane są odpowiednio zabezpieczone, z odkręconym przednim kołem, pedałami oraz skręconą/odkręconą kierownicą (zależnie od modelu). Wszystkie czynności montażowe opisane są w dołączanej instrukcji obsługi. Do ich przeprowadzenia konieczne są klucze płaskie 15 i 10 oraz imbusowe 5 i 6.

HelloBikes: Rowery w zależności od modelu są zmontowane: w 85%, gdzie należy zamontować samodzielnie przednie koło kierownice i pedały, natomiast rowery zmontowane w 99%, gdzie należy jedynie przykręcić pedały, potrzebne są więc podstawowe narzędzia (klucz 15 płaski, klucz francuski, klucz ampulowy 5 lub 6) – filmiki montażowe są na youtube: hellobikes.

Creme Cycles: Niektóre rowery są złożone w 85%, inne w 99%, jednak zalecamy montaż przez sklep rowerowy.

7. Przesyłka została uszkodzona podczas transportu. Co mam zrobić?

Przede wszystkim należy w obecności kuriera spisać protokół szkody oraz niezwłocznie skontaktować się z nami. Zrobimy, co w naszej mocy, żeby nowy towar został wysłany jak najszybciej.

8. Czy na roweru udzielana jest gwarancja?

Tak, rowery objęte są gwarancją. W zależności od producenta, gwarancja na ramę wynosi od 2 lat (Baltica Bikes, Creme Cycles, HelloBikes) do 5 lat (LOCA bikes).

9. Czy mój rower będzie wyregulowany?

Tak, rower jest przygotowany do jazdy, połączenia są sprawdzone i dokręcone, wszystko co trzeba zrobić to – w przypadku, jeśli pedały, przednie koło i/lub kierownica zostały odkręcone do transportu – dokręcić je za pomocą potrzebnych narzędzi.

10. Jak najlepiej czyścić rower?

Zalecane jest mycie roweru wodą lub ewentualnie wodą z dodatkiem mydłem lub innego delikatnego środka czyszczącego, używając gąbki lub miękkiej szmatki. Po umyciu należy pamiętać o nasmarowaniu łańcucha.